Hidden Voices
Hidden voices speelt zich af in de wereld van het amusement voor de gewone man. Diverse muzikanten, komieken, en andere entertainers reizen met hun acts langs clubs in heel Noord Engeland. Onder hen is het muzikale duo Countdown, dat met vrolijke muziek een beetje plezier en ontspanning in het leven van hun publiek brengt. Ze zijn voortdurend op reis, steeds op weg naar de volgende klus. Ze begeleiden verschillende andere artiesten met hun muziek. Soms is het een komiek, soms een stripper en soms een zanger. In de clubs waar ze optreden gebeuren de meest verrassende dingen, in de meest bizarre acts. Zoals die van een levende python, die vanuit de broek van een vrachtwagenchauffeur gevoerd wordt door een travestiet. Het is een anarchistisch, kitscherig wereldje, bevolkt door mensen met eenvoudige ambities. Hidden voices gaat over de artiesten en over hun publiek. De film zit vol muziek, grappen en onverwachte wendingen. Daarnaast wordt een serieus beeld geschetst van een onbekend stukje Engeland, waar het leven zwaar is en waar de mensen slechts door middel van dit soort amusement even kunnen ontsnappen aan hun dagelijkse sleur.