89 mm from Europe
In Brest-Litovsk, op de grens van Polen en Wit-Rusland, eindigt het Europese treinspoor. Voorbij deze stad is het spoor 89 millimeter breder. Om dagelijks een aantal internationale treinen dit punt te kunnen laten passeren, moeten arbeiders enkele duizenden wielen onder de wagons veranderen. Reizigers uit onder andere Frankrijk, Duitsland en Nederland slaan dit werk vanachter de ramen gade. Twee werelden?