Strangers with Patrick Watson
Een van de beste voorbeelden van immersieve media: zet een virtual reality bril op en voel je op een mooie winterdag fysiek aanwezig in de studio van de Canadese muzikant Patrick Watson. De regisseurs zetten met dit project een nieuwe standaard voor virtual reality filmproductie.