Focus Forward: The Invisible Bicycle Helmet
Twee jonge zakenvrouwen creëerden een revolutionair 21e-eeuws design object, waarvan iedereen zei dat het onmogelijk te produceren zou zijn. Onderdeel van de serie Focus Forward, een initiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films maken over de kracht van de menselijke inventiviteit en vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.