An Inconvenient Truth 2
Tien jaar nadat An Inconvenient Truth klimaatverandering onder de aandacht bracht, verschijnt het boeiende vervolg dat ons laat zien hoe dicht we bij een ware energierevolutie zijn. Voormalig Vice-President Al Gore gaat onvermoeibaar door met zijn strijd terwijl hij de wereld rondreist om talloze klimaatdeskundigen te trainen en zijn invloed uit te oefenen op het internationale klimaatbeleid. Camera’s volgen hem achter de schermen tijdens zowel persoonlijke, grappige als ontroerende momenten. Hij blijft de urgente boodschap uitdragen dat de gevaren van klimaatverandering overwonnen kunnen worden door innovatie en inspiratie.