Art of Demolition
Een kleine groep kunstenaars in Teheran besluit om van een oud huis dat binnenkort gesloopt zal worden een tijdelijke kunstgalerie te maken. Het is voor het eerst dat kunstenaars met verschillende achtergronden op een dergelijke manier samenwerken en ideeën uitwisselen; de meeste kunstenaars in Iran werken vooral in de beslotenheid van hun eigen atelier. In de film wordt het creatieve proces van de kunstenaars, onder wie de hoofdpersoon van Bahari's eigen film Paint! No Matter What, op de voet gevolgd. Ze vertellen over hun drijfveren en de manier waarop ze werken, en ondertussen zien we het slooppand veranderen in een prachtig huis met muurschilderingen en objecten. Na twee maanden wordt de expositie geopend, en ondanks de gebrekkige publiciteit is het een groot succes. Een week later is het echter onherroepelijk afgelopen, wanneer de slopers komen en met hun hamers de kunstwerken verwoesten.