9 Star Hotel
In de bezette gebieden van Israël werken duizenden Palestijnen illegaal in de bouw. Via een zware en gevaarlijke tocht komen ze, beladen met dekens en tassen, over de heuvels naar de plekken waar ze kunnen werken. 's Nachts slapen ze op de heuvelruggen, in geïmproviseerde hutten en op doodskisten gelijkende slaapcabines. In 9 Star Hotel volgen de filmmakers Ahmed en Muhammed, de één een blijmoedige verzamelaar van gevonden voorwerpen, de ander een filosofisch ingestelde criticaster van de Palestijnse volksaard. De ontroerende en tegelijk onthutsende film registreert in ongepolijste handheld camerabeelden vriendschap, heimwee en een onverzettelijke overlevingsdrang.