You Made Me Love You
Choreografe Miranda Pennell is gespecialiseerd in film en dans. Toch is het onjuist haar werk dansfilms te noemen. In staan eenentwintig jonge dansers in een rij voor de camera opgesteld. Ze zijn een en al oog. Ze volgen de camera die op willekeurige momenten naar links of rechts rijdt. Als de camera de muis is, is de groep dansers een leger katten die hem met hun blik proberen te vangen. Zich onbewust van hun eigen gretigheid kijken de elegante meisjes en jongens geconcentreerd naar hun prooi.