Blue, Karma, Tiger
Originele animatiedocumentaire over de drie Zweedse graffitiartiestes Blue, Karma en Tiger. Geluidsfragmenten waarin de meisjes vertellen over hun drijfveren worden uitgebeeld met kleifiguurtjes in stop-motionanimatie. De stijl doet denken aan Aardmans Creature Comforts, maar er worden ook andere, digitale animatietechnieken gebruikt. Ook een schoonmaker, wiens taak het is de graffitti weg te halen, vertelt over zijn werk. Ondanks zijn sympathie voor sommige graffitiwerken moet hij die toch verwijderen. Vooral maatschappijkritische graffiti (of in de woorden van de autoriteiten: beledigende teksten) moet snel worden verwijderd.