Virginity
Een meisje van het Russische platteland wil naar Moskou, om 'populair' te worden. Wat heeft ze ervoor over? Alles. De film van de bekende Russische maker Vitaly Mansky volgt enkele meisjes uit het nieuwe Rusland. Ze verliezen snel hun onschuld in de grote stad, zij het allemaal op een andere manier.