The Road Home
Duizenden kinderen van Aboriginals werden tussen eind negentiende en midden twintigste eeuw van hun families gescheiden in het kader van gedwongen assimilatie. De kinderen werden als wezen hardvochtig opgevoed in tehuizen. The Road Home toont het verhaal van één van hen.