The Good Fight
Een gedreven jonge geestelijke is de onwaarschijnlijke held van deze film. In zijn kerk in Sydney leidt hij een boksclub waar kansarme jongeren een positieve draai aan hun leven geven. Het voorbestaan van de kerk staat echter onder druk door de komst van een middle class golfclub.