There Goes My Heart
Zes jaar geleden werd in Rotterdam het Seniorenpand geopend, het eerste en tot nu toe enige 'bejaardentehuis voor junks' in Nederland. De zeven bewoners - vier mannen en drie vrouwen - behoren tot de oudste junks van de stad. Sommigen zijn bijna 50 jaar verslaafd. Ze hebben allemaal lange tijd op straat geleefd voor ze in het pand terechtkwamen. Het is hun veilige thuishaven na een leven lang aan de dope. Ze kunnen hun drugsgebruik gewoon voortzetten binnen de regels van het huis. There goes my heart laat het leven zien van de zeven drugsbejaarden in het pand, met achter elke deur een apart en ontroerend verhaal.