A.R.M. Around Moscow
A.R.M. staat voor 'American Russian Matchmaking', de naam van een bedrijf dat Amerikaanse mannen koppelt aan Russische vrouwen. Vier keer per jaar neemt initiatiefnemer Ron een club liefhebbers mee naar Moskou voor een feestelijke tour langs potentiële echtgenotes. Ogenschijnlijk hebben beide partijen er baat bij: de Amerikaanse mannen vinden hun landgenotes te zelfstandig en veeleisend, de Russische vrouwen vinden hun landgenoten te slap en drankzuchtig. Onderhuids spelen er natuurlijk minder frisse machtsverschillen op diverse niveaus. De makers volgen een A.R.M.-trip naar Moskou, laten zien hoe het koppelen in zijn werk gaat en gaan vooral in op de motieven van de vrouwen. Murw gemaakt door de zware economische omstandigheden hopen zij op een beter leven en wederzijdse liefde. In die volgorde. Terug in Amerika komen twee stellen aan het woord. Het enigszins wrange onderwerp wordt door de makers met gevoel voor humor en zonder moralisme benaderd.