Ne znam ni gde, ni kad, ni kako...
Eenzaamheid, ziekte, gebrek aan medicijnen en onvoldoende geld om eten te kopen. Dat zijn enkele van de problemen van ouderen in voormalig Joegoslavië. Sinds 1986 is het sterftecijfer onder ouderen in dat land vervijfvoudigd en ook het aantal gevallen van zelfmoord is dramatisch gestegen. I don't know where, or when, or how... is een gevoelig portret van een aantal oude mensen in een door oorlog verscheurd land. De film toont hoe de oorlog hen datgene ontneemt, wat misschien wel de belangrijkste levensvoorwaarde is: een gevoel van waardigheid. Een 94?jarige vrouw vat de tragedie samen in een paar woorden; op de vraag waar zij voor bidt zegt ze: "Dat ik zal sterven, waarvoor anders".