Ne znam ni gde, ni kad, ni kako...
Loneliness, disease, lack of medicine and insufficient funds to buy food. Those are some of the problems aged people in former Yugoslavia are faced with. Since 1986 the death rate among older people in that country has quintupled and the number of suicides has also increased dramatically. I don't know where, or when, or how... is a sensitive portrait of a number of aged people in a war?torn country. The film shows to what extent the war robs them of what may be their most important living condition: a sense of dignity. A 94?year?old woman summarises the tragedy in a few words; her answer to the question what she prays for is: "That I will die, what else for?".