Den andra stranden
Een Zweedse fotograaf maakt een reportage over een Peruaanse familie, die leeft in de nabijheid van de grote vuilnisbelten in Lima. De familie vraagt hem peetvader te worden van hun enkele maanden oude jongste dochter. Zeventien jaar later besluit de fotograaf terug te keren. Na een lange zoektocht door de metropool ontdekt hij de nieuwe verblijfplaats van de mensen. Hij wordt onthaald als de vertegenwoordiger van een andere, betere wereld, maar komt in conflict met de vader van zijn petekind. Een documentaire over een cultuurkloof en over de strijd om het behoud van menselijke waardigheid.