Love Choice in Cyberspace
Marijke Jongbloed speurde bijna een jaar lang naar de onzichtbare wereld van verlangen, dromen en fantasieën van de online-dater. Ons land telt inmiddels meer dan een miljoen virtuele daters, een groep die nog steeds explosief groeit, ook als je de grote hoeveelheid nieuwsgierige website-toeristen buiten beschouwing laat. Onder de grote groep betalende leden zitten veel recidivisten. Door de openhartige en vaak ontroerende uitspraken van zeer uiteenlopende daters, reist de luisteraar door de virtuele werkelijkheid die haar eigen wetten en codes kent en leren we de psyche van haar gebruikers kennen. Radiodocumentaire over de onzichtbare wereld van verlangen, dromen en fantasieën van de online-dater.