All We Ever Wanted
Je moet alles uit het leven halen en als dat niet lukt, dan is het je eigen schuld, vindt Niki, een van de hoofdpersonen in deze film. Hiermee raakt ze aan de kern van het probleem dat haar en vele generatiegenoten parten speelt. Ze zijn stuk voor stuk veelbelovend en succesvol in wat ze doen, maar dreigen ten onder te gaan aan hun eigen ambities en de eisen met betrekking tot succes en geluk die ze aan het leven stellen. Zij leggen de lat hoog maar worstelen met het feit dat ze niet perfect zijn, en dat het werk soms even tegenzit. De huidige samenleving, waarin de mogelijkheden eindeloos zijn, je altijd op de hoogte bent van wat er in de wereld gebeurt en waar \i social media\i0 je voortdurend tonen hoe snel en succesvol anderen leven, heeft blijkbaar een schaduwzijde. De stress eist zijn tol: Emiel, commercialregisseur en tatoe\'eberder, kreeg hevige paniekaanvallen. Niki, modeontwerper, slikt al een tijdje antidepressiva. Net afgestudeerd kunstenaar Dani\'ebl, illustrator, kampt met dwangneuroses. Filmmaker Sarah Mathilde Domogala mengde interviewfragmenten met snel gesneden beelden van de hoofdpersonen in hun leven en werk, doorsneden met beelden van ontmoetingen en feestjes, kortom het flitsende stadsbestaan.