Objective Stories
Micha Wertheim (Echt Gebeurd) en DocLab presenteren een avond vol waargebeurde verhalen - live op het podium verteld én op het grote doek. Met o.a. Ophira Eisenberg (The Moth / Risk), de Texaanse stewardess Faye Lane (The Moth) en en Ze Frank's .