Du soleil en hiver
Winter op de boerderij. Michel Collardey, veehouder in Franche Comté, wordt in zijn werk bijgestaan door Francis Pagnot. Samen met deze jonge en leergierige stagiair weet Michel het beste te maken van de winterse rust op het bedrijf. Zo bloeit er zowaar wat in de winter, een vriendschap tussen meester en leerling. Deze afstudeerfilm van Samuel Collardey vertelt het verhaal met details. De rust, de kou, het werk en de genegenheid tussen Michel en Francis worden in sprekende beelden gevat.