Best Boy
De 52-jarige neef van regisseur Ira Wohl, Philip, is verstandelijk gehandicapt. Hij heeft zijn jeugd doorgebracht in een inrichting en woont nu bij zijn ouders; Max en Pearl. Zij zijn achter in de zeventig en de dag dat ze niet meer voor hem kunnen zorgen, komt steeds dichterbij. Philip zal zijn thuis los moeten laten. Na aansporing van Ira Wohl gebeurt dit ook. De film geeft een beeld van dit proces gedurende drie jaar en drie weken. Philip komt in een internaat en lijkt gelukkig te zijn met dit bestaan. Helaas stelt de film dit voor als de ideale oplossing. Voor de ouders is het afscheid zeer pijnlijk. Opvallend is de rust die uitgaat van de film en de tijd die genomen is om de mensen te laten zien zoals ze zijn.