Clint
Clint schildert het portret van een jongetje uit India, dat nog voor hij kon lopen een potlood pakte om de wereld die hij zag in tekeningen weer te geven. Vaak maakte hij vijftig tot honderd tekeningen op een dag, in verschillende stijlen en met verschillende materialen. Hij was geïnteresseerd in alles wat hij zag, van dieren en landschappen tot auto's. Maar ook verhalen uit de Hindoe?mythologie of Darwins evolutieleer zetten hem tot tekenen en schilderen aan. Hij tekende op alles wat voorhanden was. Nadat er op de muren van zijn huis geen plekje meer vrij was, tekende hij op kartonnen dozen, afgekeurde bonnenboekjes en elk stukje papier waar hij de hand op kon leggen. Door verhalen van zijn ouders en leraren maken we kennis met een enthousiast en energiek kind. Toen hij zes jaar oud was, stierf Clint aan een nierziekte. Hij liet tienduizenden tekeningen na.