Gigi, Monica...& Bianca
Gigi, zijn vriendinnetje Monica en enkele vrienden wonen bij station Boekarest-Noord. Hun leven lijkt nog het meest op dat van een stel straathonden: vroeger zijn ze geslagen en nu bedelen ze de hele dag. Ze verdienen geld met sjouwen van koffers en douchen doen ze bij een afgebroken waterpijp. De saamhorigheid is groot en ze hebben plezier, maar nog groter is de behoefte het zwerversbestaan te kunnen opgeven. Als de 15-jarige Monica zwanger raakt, wordt Gigi gedwongen om een oplossing te zoeken. De nieuwbakken ouders van dochter Bianca proberen een ander leven op te bouwen bij Gigi’s moeder thuis, later verhuizen ze naar Monica’s grootmoeder. Nergens mogen ze blijven, zodat terug op straat toch weer een zwervend bestaan wacht. Een opmerkelijk liefdesverhaal.