Stap voor stap
Stap voor stap biedt een onthutsend kijkje achter de schermen van de balletopleiding aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Marijke Jongbloed schetste in haar eindexamenfilm in plaats van een romantisch beeld een wereld vol venijn, verbetenheid en gruwelijke concurrentie. De film zorgde voor de nodige opschudding en werd een inzending voor de Oscar.