A Walk Into the Sea: Danny Williams and the Warhol Factory
De ontdekking van een twintigtal films in het MoMA in New York is terug te leiden naar een vergeten verhaal dat te maken heeft met de veelbesproken geschiedenis van de Warhol Factory. De films zijn gemaakt door filmmaker Danny Williams, een geliefde van Andy Warhol. Williams zijn films onderscheiden zich van fameuze Warhol films doordat ze gebruik maken van een zeer gestileerde en persoonlijke invalshoek. Nadat Williams in 1965 onderdeel werd van de Warhol Factory, verdween hij in 1966 onder mysterieuze omstandigheden. De verdwijning van Danny Williams, was voor zijn nichtje Esther B. Robinson aanleiding om zijn verhaal te verfilmen.