Girl Who Dreams About Time
Sujin leeft met haar grootmoeder in de Zuid-Koreaanse bergen. Samen beheren ze de ‘Tempel van de drie goden’, waar ze gezuiverd water offeren en de toekomst voorspellen aan dolende zielen die langskomen voor een afspraak. Als Sujin eenmaal eindexamen heeft gedaan en gaat studeren aan de universiteit van Seoul, wil ze in de weekenden haar werk als sjamaan blijven uitvoeren, maar haar drukke leven begint steeds meer zijn tol te eisen.
In Girl Who Dreams About Time gaapt niet zozeer een generatiekloof, maar bevindt Sujin zich vooral in een spagaat tussen twee werelden. In een kalm tempo laat Hyuck-jee Park zien hoe de jonge vrouw moet navigeren tussen het spirituele en het moderne Zuid-Korea. Hoe ze haar weg moet zien te vinden in haar nieuwe studentenleven, terwijl ze ook haar roeping als sjamaan serieus wil nemen.