Cold Waves
'Toen Ceausescu nog leefde, wisten we wie goed was (het Westen en de Verenigde Staten) en wie slecht. Sindsdien is het allemaal ingewikkelder geworden.' Filmmaker Alexandru Solomon gelooft dat dit verhaal over deze propagandaoorlog ons kan helpen onderscheid te maken tussen de grijstinten binnen hedendaagse conflicten. 'Kijk naar onze redacteuren van Radio Free Europe: je kunt vechten aan de goede kant, en toch deel hebben aan een smerig machtsspel.' Met bijzonder archiefmateriaal, interessante interviews met mensen aan beide kanten van Radio Free Europe, biedt deze getalenteerde Roemeense regisseur een dramatische en levendige verhandeling over politieke propaganda.