Hoe zou het gaan met de bewoners van Balmedie, de kleine gemeenschap aan de Schotse noordoost-kust? Zij raakten verwikkeld in een David en Goliath-strijd toen de Amerikaans miljardair Donald J. Trump er een luxe golfresort wilde bouwde, midden in een natuurgebied. Filmmaker Anthony Baxter maakte in 2011 al de documentaire You’ve Been Trumped over de situatie, en brengt nu een onthutsende update. Het resort kwam er natuurlijk gewoon. Ondertussen zit een 91e jarige inwoonster al meer dan 5 jaar met een haperende watervoorziening, nadat bij de aanleg van een weg naar het golfresort haar waterleiding beschadigd werd. Ze leeft op flessenwater en water uit een nabijgelegen stroompje. Ondanks toezeggingen door Trump jr. is de waterleiding nog altijd niet afdoende gerepareerd. Maar zo makkelijk laten de koppige en goedmoedige Schotten niet met zich sollen. In treffende spit-screen compositie stelt Baxter de bescheiden manier van leven van de Balmedianen, in harmonie met elkaar en de natuur, tegenover die van Trump en zijn familie, zoals zijn olifanten jagende zoons.