Revolving Rounds
Een driedimensionale ervaring waarbij geen bril nodig is. Een winterse akker, een bleke ochtendzon, een kas. Voortglijdende camera's, jump cuts en verschillende filmformaten laten tijd en ruimte vervliegen. In de kas wachten projectoren, een cyclostéréoscope en de zwierige scheuten van een jonge erwtenplant.
Steeds gruiziger worden het bladgroen en de nerf, tot een schitterend kleurenlandschap ontstaat, bij het geluid van een ratelende projector. Een cyclische film in vorm en inhoud.