Mon beau sourire
Jonge Senegalese vrouwen laten met een innemende lach hun tanden zien. Hun tanden steken fel af tegen een achtergrond van pikzwart tandvlees. In een korte observatie laat Mon beau sourire zien hoe deze vrouwen aan hun opvallende glimlach zijn gekomen. Een oude vrouw mengt verfstoffen in een potje en pakt een bundel naalden. Naast haar ligt een jonge vrouw gelaten op de grond. Opgezweept door de klanken van een djembé doet de oude vrouw haar werk. Een derde vrouw geeft rustgevende klopjes op de borst van de aanstaande schone. De pijn moet verschrikkelijk zijn, maar er wordt niet geklaagd. Dit curieuze ritueel krijgt geen uitleg.