The Leaked Recipes Cookbook
In een reeks intieme online events nodigt auteur Demetria Glace het publiek uit om recepten uit The Leaked Recipes Cookbook te bereiden. Dat staat vol recepten die ze de afgelopen jaren opgroef uit gelekte e-mails die via organisaties als Wikileaks in het openbare domein terechtkwamen.
De recepten worden vergezeld door de oorspronkelijke mails, Glace geeft achtergronden en spreekt in sommige gevallen zelfs met de oorspronkelijke schrijvers van de mails en recepten. Tussen de regels door ontstaat niet alleen een unieke blik op familie, politiek en het kantoorleven, maar ook een impliciet pleidooi voor de groeiende urgentie van online privacy.