Irrawaddy Mon Amour
De jonge straatverkoper Soe Ko woont in een klein dorp aan de Irrawaddy, een rivier in Myanmar. Hij is verliefd op Saing Ko, een rustige metselaar uit een andere plaats, en droomt van een bruiloft met alles erop en eraan: mooie kleren, sieraden en make-up. In het door een militair regime geregeerde Myanmar is een huwelijk tussen twee mannen echter streng verboden. Homoseksualiteit wordt niet geaccepteerd en veel homoseksuelen lijden onder stigmatisering en discriminatie. Maar in deze kleine gemeenschap bestaat een bijzondere en hechte kring, waarin homo’s wel welkom zijn. Er worden regelmatig bijeenkomsten gehouden, waar jonge mensen hun soms schrijnende verhaal doen over uitsluiting door familieleden en dorpsgenoten, en steun bij elkaar vinden. Onder hen bevinden zich een mensenrechtenactivist, een schoolmeester, een sjamaan en een visagist. Zij besluiten om het huwelijk van de jonge geliefden te realiseren. De film volgt hen op een observerende en intieme manier in de voorbereidingen voor de bruiloft. Ook al moet alles in het geniep gebeuren, er komt steun van alle kanten. Huisvrouwen uit het dorp bereiden een maaltijd en boeddhistische monniken verzorgen de officiële ceremonie. De bruiloft wordt een uitbundig feest, dat laat zien dat liefde zich niet laat onderdrukken.