En terecht! - Naomi en haar moeder
De moeder van Naomi is manisch-depressief. Desondanks lijkt het leven van Naomi op dat van elke andere puberende tiener. Schamen voor haar moeder doet ze zich nauwelijks meer, al vindt ze dat anderen niets met haar situatie te maken hebben. De documentaire combineert interviews met Naomi – die ook nog spreekt over haar afwezige vader en haar angst voor de erfelijkheid van de aandoening – en haar moeder met stille registraties van het dagelijkse leven thuis, op school, op straat en bij het discozwemmen. De film maakt deel uit van de VPRO-serie EN TERECHT, gebaseerd op de VN-Conventie voor de Rechten van het Kind.