Focus Forward: In Your Head
Softwareontwikkelaars en clinici behandelen chronische pijn met immersieve virtual reality software inclusief biofeedback-mechanismen - een therapeutische twist op de wereld van Tron met schier eindeloze mogelijke toepassingen. Onderdeel van de serie Focus Forward, een initiatief van GE en Cinelan waarin gerenommeerde documentairemakers korte films maken over de kracht van de menselijke inventiviteit en vindingrijkheid. De films vertellen de verhalen van visionaire wetenschappers, ingenieurs, wiskundigen, fysici, financiers en zelfs gewone mensen, die de vooruitgang van de mensheid een stapje verder hebben geholpen en onze wereld daarmee ingrijpend hebben veranderd.