Adreline
Sjoerd, Dennis, Mendez en twee Tommy's zitten op een training waarin ze leren omgaan met hun agressie. Ze doen dat niet vrijwillig, ze moeten omdat ze allemaal een delict hebben gepleegd dat te maken heeft met geweld en agressie. 'Agressie moet je niet beheersen maar beheren', zegt de trainer en met een flesje cola legt hij uit wat hij bedoelt: als de fles te vol zit (met frustraties) en er wordt aan geschud, spuit de inhoud eruit. Adreline volgt de training, waarin de jongens open vertellen over hun ervaringen en over werken aan een toekomst zonder geweld.