Anybody There..?
Een jongen wordt uit een caravan gejaagd. Recht uit zijn bed staat hij, in zijn onderbroek op zijn sokken, verdwaasd om zich heen te kijken. "Snap je het niet?", vraagt Wim Keyl hem. De jongen knikt. Hij snapt het heel goed. Op de opvangboerderij, die al twintig jaar wordt gerund door Wim Keyl en Jan Geyteman, krijgen de onhandelbaar verklaarde jongens die er mogen werken geen waarschuwing. Als ze over de schreef gaan, worden ze er zonder pardon uitgeknikkerd. De harde, onorthodoxe aanpak van de twee stevige mannen, die diploma's noch subsidies hebben, blijkt aan te slaan bij jongeren die hun taakstraf komen uitdienen. Ze krijgen een caravan, zware lichamelijke arbeid, harde training in Japanse vecht- en verdedigingssporten en veel regels en discipline. De camera volgt het dagelijks leven op de boerderij en zoomt in op verschillende jongens, onder wie de rabiaat nationalistische Jesse, die onder het regime hun branie al gauw moeten laten varen en op alle fronten met zichzelf worden geconfronteerd ("Van binnen ben ik altijd heel druk"). Ook al werpt de aanpak van Wim en Jan vruchten af, het voortbestaan van hun boerderij wordt bedreigd door overheidseisen: alle instellingen die werken met jongeren moeten binnen twee jaar gecertificeerd zijn.