Switch on the Night
Jonge vluchtelingen worden, geheel volgens de wet, bij aankomst in Australië eerst in gevangenkampen gedetineerd. In een ontroerende en verontrustende verbeelding vol animatie en kindertekeningen laat Switch on the Night ze aan het woord en zien we de psychische gevolgen van hun detentie.