I Dismember Mama
De vader van Saul Kent stierf op jonge leeftijd aan een ziekte die tegenwoordig kan worden genezen. Later liet Kent zijn overleden moeder invriezen. Hij bewaarde alleen het hoofd, niet het verweerde lichaam. Na een gerechtelijk onderzoek naar moord en grote aandacht van de media verborg Kent het hoofd. De aanklacht verviel, maar de bewaarplaats van het hoofd blijft geheim. Morris laat de visionaire Kent uitgebreid spreken over zijn droom van onsterfelijkheid en de uiteindelijke hereniging met zijn moeder.