I Love Your Work
Tien seconden. Zo lang duurt de doorsnee pornoteaser, die kijkers moet prikkelen om te betalen zodat ze meer kunnen zien. Tien seconden is ook de duur van de 2202 opnamen die de gelauwerde webpionier Jonathan Harris maakte van negen vrouwen die actief zijn in de lesbische porno-industrie. Hij volgde elk van hen gedurende een periode van ruim vierentwintig uur, zowel op de set als privé, en biedt zijn filmfragmenten aan in een mozaïek of in een tijdslijn. Na een dag met Harris op pad te zijn geweest, hebben ze naast hun lichaam ook hun gedachtewereld blootgegeven voor de camera. Of is dat schijn? Harris is op zoek naar het spanningsveld tussen publiek en privé, wat wordt geïllustreerd door de bijzondere, onconventionele vorm van de interactieve documentaire. Harris filmde weliswaar in real time, maar deed dat net als in zijn eerdere project The Whale Hunt met intervallen van vijf minuten. Dat zorgt voor gaten in de vertelling, die onderstrepen dat de vrouwen heel dichtbij komen, maar toch ook hun geheimen houden.