Bitch Academy
De man-vrouw verhoudingen in de Russische samenleving veranderden sinds de jaren negentig in rap tempo. Wat wordt er in de 21e eeuw van je verwacht als jonge vrouw? En hoe kun je ervoor zorgen dat je aantrekkelijk bent voor de hedendaagse, succesvolle Russische man? Het antwoord op deze vragen heet Bitch Academy, een opleidingsinstituut voor de serieuze gold digger.
Filmmaker Alina Rudnitskaya observeert slechts. Samen met haar crew slingert ze zich een weg door het krappe klaslokaal en filmt een schokkend portret van een maatschappij op drift.