Leaked Recipes
Gabriela Ivens stelde een kookboek samen met recepten die ze crowdsourcete uit gelekte e-mails. Ze zijn afkomstig van medewerkers van bedrijven als Enron en Sony. Het gaat om pannenkoeken, salsasaus, ’s werelds lekkerste koekje, oma’s favorieten, het ultieme recept voor hummus of de samenstelling van een ‘geheime’ barbecuesaus. Ivens serveert de gerechten, vertelt over hun herkomst en gaat graag de discussie aan over privacy op het internet. Maar niet zonder dat ze alle betrokken receptschrijvers eerst netjes om toestemming heeft gevraagd.