Diagnosis
Vroeger was het een bruisende plek waar alles mogelijk leek, inmiddels is die droomstad vervaagd. De openingstekst van Diagnosis lijkt een portret van een kaalgeslagen metropool aan te kondigen, maar de Poolse filmmaker Ewa Podgórska blijkt een veel groter plaatje te gaan schetsen.