Belgrad Backspin
Een groepje tieners van Roma-komaf moet na hun uitzetting uit Duitsland plotseling zien te integreren in het Servische Belgrado. Een stad die ze eigenlijk alleen van televisie kenden. Ze spreken de taal niet en als zigeuners worden ze vaak gediscrimineerd. Ze vinden een uitlaatklep en nieuwe vrienden in de breakdance-scene. Daar doet het er niet toe wie je bent, zolang je maar goede moves maakt. In deze studentenfilm van de filmschool in Potsdam vertellen drie vrienden openhartig over hun leven in Duitsland, waar ze het grootste gedeelte van hun jeugd woonden, en het dagelijkse leven in Belgrado.