The Man Without a Mask
, het vrij worstelen met kleurrijke kostuums en maskers, is in Mexico na voetbal de populairste sport. Maar de machismocultuur van de heeft ook een meer feminiene en flamboyante kant: de . Een van de bekendste is Cassandro. Deze ‘Liberace van de lucha libre’ draagt de meest extravagante kostuums en betreedt de arena als een heuse dragqueen, om vervolgens een paar rake klappen uit te delen – en te ontvangen. De openlijke homoseksueel vertelt over een verleden vol seksueel misbruik, drugs en afwijzing. Het vrij worstelen was als een medicijn dat hem eindelijk het gevoel gaf ergens bij te horen. De vrijheid om zich op deze manier uit te drukken is hem dierbaar genoeg om de pijn te doorstaan, al hebben talloze ernstige blessures en ziekenhuisbezoeken het lichaam van de inmiddels 45-jarige worstelaar uitgeput. Toch blijft hij actief in het circuit en geeft hij het stokje nu als trainer door aan een nieuwe generatie.