The Other Side of the Mountain
In de op heuvels gebouwde stad Chongqing zoekt een schilder naar het oude appartement waar hij en zijn ouders vroeger woonden. Hij vraagt buurtbewoners de weg, belandt in nauwe doorgangen tussen gebouwen en belt met zijn negentigjarige moeder om te vragen of hij op het goede spoor zit. Maar de stad is onherkenbaar veranderd. Vanachter de camera legt zijn dochter de zoektocht vast.