Ghosts of Cité Soleil
Asger Leth en Milos Loncarevic wisten onbeperkte toegang te krijgen tot de wereld van twee Chimères, bendeleiders die de sloppenwijk Cité Soleil in Haïti beheersen. Met digitale en super16 camera's volgden ze de broers 2pac en Bily in de laatste dagen van het bewind van president Aristide in 2004. 2pac wil eigenlijk rapper worden en bewoordt zijn overtuigingen, die steeds kritischer worden jegens Aristide, heimelijk in zijn muziek. Zijn jongere broer Bily is trouw aanhanger van Aristide en heeft meer politieke aspiraties. Als Aristide's positie onhoudbaar wordt, komen ook de broers in een gevaarlijke situatie - de onderlinge spanning tussen de Chimères stijgt.