No Permanent Address
Voor No Permanent Address filmde Mark Boulos (Boston, V.S., 1975) het New People's Army (NPA), een revolutionaire communistische guerrillagroepering die zich verbergt in de kokosvelden van de Filippijnen. In Europa en de Verenigde Staten wordt de NPA gezien als terroristische organisatie. Met No Permanent Address onderzoekt Boulos - die zichzelf een Marxistisch filmmaker noemt - hun Maoïstische strijd tegen de staat, maar hij legt daarbij de nadruk op de aspecten liefde en idealisme. De video-installatie draait om de volharding van het communistische gedachtegoed, lang na de veronderstelde dood ervan.