The Eyes of Tammy Faye
Twaalf jaar nadat haar immense populariteit ten einde liep, vertelt de Amerikaanse tv-evangeliste Tammy Faye haar levensverhaal. Een belangrijke rol in dit verhaal speelt haar eerste echtgenoot Jim Bakker, met wie ze al op jonge leeftijd trouwde. Samen bouwden ze een succesvol televisie-imperium op. Ze hadden een eigen televisiezender, PTL (Praise the Lord), waarop 24 uur per dag werd uitgezonden, en ze bouwden een christelijk pretpark, dat al gauw een van de populairste attracties van het land werd. Vanaf dat moment begonnen echter ook de problemen en eind jaren tachtig stortte Tammy’s wereld in: haar man werd beschuldigd van financiële malversaties en overspel en ging uiteindelijk zelfs voor lange tijd de gevangenis in. Hun bedrijf werd overgenomen, en Tammy kampte met een medicijnenverslaving. Haar kinderen raakten van haar vervreemd en later kreeg ze kanker. Ondanks alle tegenslag weet Tammy haar geloof te behouden en krabbelt ze steeds weer op, tot op de dag van vandaag.