Blackout Dreams
In Cuba zijn de nachten wel érg donker als de stroom weer is uitgevallen – toch gaat het dagelijks leven zo veel mogelijk door. Inwoners vinden geroutineerd hun weg in het pikdonker, fietsers doemen op uit het zwart, bij het schijnsel van zaklampen hangen kinderen op straat.
Er zit er niets anders op dan de tijd te doden, wachten tot een nieuwe dag aanbreekt en de elektra weer werkt. De dromerige zwart-witbeelden van uiteenlopende taferelen en mysterieuze geluiden maken van het ergerlijke ongemak van elektriciteitsuitval een mysterieus spel met schaduwen, schimmen en schijnsels.